Oldalak

2012. szeptember 25., kedd

Ízelítő #2 - Mókás Ördögűzés



Sziasztok, kedves FanMade News olvasók, itt Smiki98!

Nos, felkeresett Saikon, hogy mondjak nektek pár szót az új betervezett sorozatomról a Droll Exorcism-ról.  (rövidítve:DE) Kezdjünk is bele.
A DE ötlete akkor fogalmazódott meg bennem, amikor abbahagytam az EEGN-t (szintén DGM fan made) és elmentem Szicíliába nyaralni. Egyik nap zuhanyzáskor eszembe jutott, hogy mi lenne, ha csinálnék egy ilyet. Nem értem, hogy miért mindig a zuhany alatt jönnek a legjobb ötleteim. Ezek után viszont át kellett gondolnom az egész koncepciót, hogy ne kövessem el ugyanazokat a hibákat. Végül úgy döntöttem, hogy a történetben az ördögűzők lesznek a középpontban és nem a Noék. Hogy miért? Ez egyszerű. Sokkal érdekesebb és kedvelhető karakterek vannak az ördögűzők között. Még mielőtt befejezném, szeretnék pár szót szólni a megvalósításról. A sorozat körülbelül 7-8 részes lesz, mert nem akarok hosszabb sorozatba belekezdeni. Digitális táblagéppel és Paint programmal lesz elkészítve, ami szerintem egy nagyon szokatlan kombó. A grafika sokkal jobb lesz, mivel itt végre nem egérrel kell dolgoznom, de ebből kifolyólag nem, lesz a sorozatnak egységes stílusa, hanem az, ahogy sikerül kategória lesz, szóval ne piszkáljatok a kopi témával. Az első rész február eleje és március vége között várható. Ha többet meg akartok tudni a sorozatról, keressétek fel a blogomat ---à http://simonmiki.blogspot.hu/ Ennyi lett volna.
További szép napot mindenkinek!



1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Kiraknád a blogom(konohaishinobik.blogspot.com) a jobb oldalra?
    Szeretnék én is fanmades lenni,csak még nem vagyok kész az első résszel.
    Előre is köszi! :-D

    VálaszTörlés