Oldalak

2013. május 12., vasárnap

Ízelítő #3 - Szélesmosoly/Dant-C interjú

- Körübelül mikor és milyen formában tervezed publikussá tenni a mangád és miképp szeretnél ezzel pénzt is keresni? Esetleg lesznek belőle kézzelfogható példányok?
- Mindenek előtt, először is szeretném leszögezni, hogy képregényt készítek, és nem mangát.:)
Eleinte bizony jobbról-balra olvashatóan szerkesztettem, de idővel rájöttem, hogy sokkal, de sokkal értelmesebb lépés lenne a hagyományos, balról-jobbra olvasást igénylő verzióhoz ragaszkodnom. Magyar vagyok, nem japán! Ez Magyarország, nem Japán!:)
Természetesen CSAK a kézzel fogható példányok megvalósítása a cél. Online semmiképp sem szeretném kiadni. Folyamatosan rajta vagyok az ügyön, és próbálok puhatolózni, miképp megy ez, és egy ideje kialakuló félben van a dolog, azonban saccolni meg se próbálom a kiadatásig várható intervallumot.:)

- Jelenleg hány fejezetnél tartasz?
- Jelenleg 8 fejezettel vagyok készen. Ami körülbelül 180 oldalt foglal magába.

- Milyen hosszú lesz várhatóan?
- Fejben már eszméletlen mennyiségű cselekményt összefoglaltam. Ha mindezt belevetem a képregény határain belülre, könnyen megeshet a 100 fejezetnyi bővítés.:)

- Egy ilyen Képregény elkészítésével nem adsz nehezebb dolgot azoknak akik ezúton is követni szeretnének majd, hiszen se a szinkronnal se a videószerkesztéssel nem kell vivelődniük. Nem tartasz attól, hogy ez még több koppintást szülne és végül megint kiburulna a bili?
- A lehető legcsekélyebb mértékben sem tartok tőle. Kiborulna a bili? Véleményem szerint mindig is a másik fél volt a háborgóbb, mint sem én.:)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése