Oldalak

2012. február 15., szerda

FanMade New's

Hírek a FanMade univerzumból! Az oldal mozgalmasan akar tevékenykedni, hogy minél több hírrel szolgálhasson. Bemutatkozik a FanMade New's egy kezdő hírrel- Interjú Markovval az EC alkotójával:

Kérdés: -Miért lettek kétségeid az Espada Club folytatására röpke pillanatig és mennyi köze van ahhoz, hogy szép számmal hagyták abba tevékenységeiket a FanMade műfaj mostani korszakában?
Válasz: -Nem kétségnek nevezném, hanem màr régóta gondolkozom a jövőn ès egy màs fajta FanMade-re vàgytam ami szórakoztatóbb ès jobb lett volna az EC-nèl.Amikor megláttam,hogy egyszerre minden FanMade-es abbahagyja a sorozatàt,ùgy èreztem talàn nekem is ezt kellene tennem...Aztàn vègül inkàbb ùgy döntöttem, hogy folytatom ès nem okozok csalódást senkinek....


Kérdés: -Mit gondolsz a sok posztot felhagyó FanMaker-ről?
Válasz: -Szerintem mindenkinek jogàban àll azt tenni amit jònak làt, anèlkül,hogy rajongòk vagy spanok befolyàsolnàk a döntèsèt...Persze sokkal jobb amikor vàrod a sorozatokat ès èlvezheted őket,
de azt is figyelembe kell venni,hogy a fan makereknek ez iszonyù munka amit az egyszerű nèzők el sem kèpzelnek...Tehàt ha valaki befejezi,abba senkinek nincs beleszòlàsa...


Kérdés: -Mit gondolsz elsősorban mik lehetnek az okai annak, hogy rosszakaróid száma megközelíti az Espada Club rajongóinak számát? Bennük vagy sorozatodban találhatjuk meg főként a hibákat?
Válasz: -Nem tùlozzuk el kicsit? XD Az tèny,hogy mostanàban a rosszakaròim szàma megnőtt kicsit,de hogy megközelìtse a rajongòk szàmàt,az tùlzàs. Mellesleg ezek az egyedek àltalàban az első 2-3 rèszre ugranak rà mindenfèlèvel, amièrt legbelül nem is hibàztatom őket, mert illendő belàtni:Az elso 4 rèsz szànalmasan gyenge...Hogy bennuk vagy bennem van-e a hiba az relatìv. Legtöbbször a kritizàlòk hibàznak szerintem, mert a legtöbb negatìv jellegü kritika abbòl àll, hogy ''ez fos'' ''szar'' ''ritka fos'' ''1Aè kopi''. Ha valaki ìgy àllìtja be akkor nyílvànvalò, hogy kötekedni akar ès semmi èpítőt nem akar nyùjtani.nNem meglepő a reakciòm ezek utàn. Csak sajnos ott hibàzom el, hogy aki tènyleg negatìv de èpìtő kritikàt akart ìrni azt gyakran elküldöm a fenèbe.


Kérdés: -Milyen a kapcsolatod Fekete Danival bővebben és mennyit segít/segített lelkileg?
Válasz: -Mint minden FanMadesnek, nekem is Dani a pèldakèpem, màig is.Csakis neki köszönhetem,hogy sorozatba kezdtem.Eleinte nem nagyon beszèltünk egymàssal, èn mert fèltem ràìrni, Dani meg mert nem ismert. Aztàn megismertem èlőben is onnantòl nyitottabb lett a kapcsolatunk. Lelkileg rendesen feltudott tùrbòzni...Elèg volt ràmszòlnia màris volt erőm ès kedvem rajzolni. XD


Kérdés: -Mit gondolsz arról az egy évről amit eddig eltöltöttél mint FanMaker?
Válasz: -Egy igen csak fontos periòdusa volt az èletemnek, mègha eleinte igen csak egyhangù volt. Mindenki utàlt majd miutàn megismertek jobban szinte mindannyian megkedveltek.Nem mondanàm se hogy jò volt se hogy rossz. Ez is egy tapasztalat, mèghozzà olyasmi ami jòt tenne azoknak akik azt hiszik,hogy a FanMade vilàg csak hòdolàsbòl àll.


Kérdés: -Mennyire érte meg?
Válasz: -Nagy rèszben megèrte. Fontos ez a tapasztalat.

Kérdés: -Milyen emlékeket élményeket adott? Rossz/Jó
Válasz: -Mindenfèlèt.Sok èrdekes ès jòfej embert ismertem meg ès kreatìv voltam, meg persze kaptam pàr pofont ami nem esett jòl...De összessègében jò èlmènyek.


Kérdés: -Mennyi helyet igényel az Espada Club a magánéletedben (mondtál le valamiről a sorozat érdekében)?
Válasz: -Igen sokat...Vannak akik nagyon keveset szentelnek a rajzolàsra ès èn nem az a fajta vagyok. Gyakran 4-5 òràkat rajzoltam naponta, volt,hogy reggeltől estig...Olyan is volt, hogy napokig nem rajzoltam.Minden a hangulattòl függ. Viszont amikor rendesen hajtottam, gyakorlatilag az egèsz szabadidőmet felàldoztam rà ès sajnos az iskolàt is. Sajnos szerintem ez a fajta ''hobbi'' nem működik àldozatok nèlkül.



13 megjegyzés:

  1. én is akarok rántott húst -_- szerinted mit? ^^"

    VálaszTörlés
  2. gàspi te màr nem is vagy fan mades...minek neked interjù? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de fanmade-s voltam, és én vagyok az Epsada Club Ichigoja :O

      Törlés
  3. Ebben az időszakban nincs túl sok téma szóval szóba jöhet de egyenlőre megvan az aktuális. New bejegyzés. (;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha esetleg mégis megcsinálnád az interjút, akkor msn: fessgaspi@freemail.hu

      Törlés
    2. Jò èn tàmogatom az otletet :D legalàbb lesz min nevetni.Am saikon,ha bàrmire szuksèged van ilyen tèren,nyugodtan szòlj.

      Törlés
    3. Markov drága barátom... ROHADJ MEG! x'DD

      Törlés
  4. Nem rossz ötlet ez az oldal :) Hajrá! :D

    VálaszTörlés
  5. Egyébként már vannak kérdéseim Gáspihoz így valamikor eljutnak hozzá a kérdéseim. Markov, a te interjúdról egy barátom véleményét kérdeztem és neki egészen más kérdései lettek volna amik egyáltalán nem hülyeségek szóval egy Part2-t ha majd itt lesz az ideje? (: Illetve ha már segítenél lenne egy olyan kérdésem, hogy szerinted Danitól mennyi esélyem lehetne egy interjúra tekintve, hogy szinte egyértelmű, hogy feszegetném a magánéletéről és az 1Aé-ről? Kösz Matten. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha msnen felveszel, akkor bármikor le tudom adni az interjút :)
      szerintem arra hogy meginterjúhold Danit, az esélyek kerek 0 százalék :| szerintem se a magánéletéről, se az 1AÉről nem lenne valami nagy kedve mesélni. :|

      Törlés
    2. Saikon nekem bàrmikor bàrmennyi kèrdèst feltehetsz,amennyire ràèrek vàlaszolok mindenre.Amint gàspit felveszed msnre megadja majd neked az msn cìmem,vagy mèg mindig ott van a facebook :)
      Dani interjù pedig ebben a pillanatban tènyleg nem kivitelezheto...

      Törlés