Oldalak

2012. március 27., kedd

Folytatás - kezdő FM sorozat/EEGN - Smiki interjú

A szünet után folytatás Smikivel akinek eleget téve meginterjúvoltam:


Kérdés: -Azt állítod, hogy az EEGN nem paródia, pedig ha egy kisgyerek szintjén mérjük a humort, akkor pont ráillik a paródia fogalmára. Szóval ez a kijelentés nem csak védekezés azokra a véleményekre, amik szerint az EEGN nem vicces?
Válasz: -Nem védekezés, de jó helyen kapizsgálsz. Ennek a rövid magyarázata annyi, hogy amikor eldöntöttem, hogy megírom az első rész kidolgozását akkor nem jutott eszembe semmilyen jó poén ezért már előre kijelentettem, hogy nem paródia lesz. Az én sorozatomat leginkább a HB-hoz hasonlítanám.

Kérdés: -Én kicsit soknak tartom a szójátékokat, ezekkel akarod betölteni a humor hiányos részleteket az epizódokban?
Válasz: -Pontosan így van.

Kérdés: -Megpróbáltam kihúzni egy kis építő kritikát Herp Derpből neked, de most csak ennyi jutott:
Ahogy már írtam: "A többi sorozat úgy gondolom, nem üti meg azt a szintet, hogy írjak róluk."
Most, hogy újra végigszenvedtem az első részt, ezt duplán tudom állítani.
Hozzászólni való?
Válasz: -Két hozzászólásom lenne. Teljesen igazatok van. Szerintem az első résznél az volt a nagy hiba hogy nem tudtam mire vállalkozom. A második pedig ehhez a Herp Derp-hez lenne. Nem ismerem a fickót, nem akarok vitát nyitni vele, de nekem nem tetszik az, hogy ennyire nyersen fogalmaz. Mert így ha egy ismeretlen elolvassa, ezt a két sort tőle azt mondja magában, hogy ez egy egoista f*sz, és nem foglalkozik vele többet. Ettől függetlenül amit ír az igaz.

Kérdés: -Megkérdeztem néhány "névtelen" embert arról, hogy mit gondol a sorozatodról és a válasz többnyire az volt, hogy nem sok jövőt jósolnak neki. Mit üzensz nekik?
Válasz: -Ne igyatok előre a medve bőrére! Gondoljatok csak a HB-re. Mekkora problémákkal küszködött és most meg a HB és az EAÉ a két leghíresebb paródia. (-Nemértem mért veszed annyiszor egy kalap alá a HB-t.) (:

Kérdés: -Megosztanál néhány spoilert a mások által kétségbe vont jövőre nézve azoknak, akik megszállottan követik a kezdő FM sorozatokat?
Válasz: -Természetesen! A negyedik résztől felpörögnek az események. Harc-harc hátán lesz. A negyedik részben megismerünk még 3 ördögűzőt.

Kérdés: -"Nemrég" még terveztél egy FanMade Studio c. sorozatot, amiben kritikákat adtál volna ki különböző FM sorozatokról és erre kaptad a kommentet, amiben összefoglalva az állt, hogy "mire a nagy tudásod" erre védekezés kép te azt hoztad fel, hogy te csak painten nem tudsz jól rajzolni. Szerinted a te sorozatodból csak a "jó rajz" hiányzik?
Válasz: -A grafika igazából csak a körítés. Az eddigi részekben a történet is elég silány volt és a poénok elcsépeltek voltak. De a továbbiakban igyekszek kreatívabb lenni.


Köszönöm a lehetőséget!

34 megjegyzés:

  1. Ezeket a HBval való példálózásokat nem értem. Zoli mikor kiadta az első részt, akkor azért aratott akkorát (szerintem), mert sokak szemében EAÉt felülmúló szinkronnal rendelkezett, és volt egy történetecskéje, ami nem untatta halálra a nézőközönséget. A mai helyzet alapján kismillió magyar paintes sorozat van. Egy olyan első résszel nem is tudom, hogy Zoli ki tudna e emelkedni ma, bár lehet, mert mint mondtam az a történet LEKÖTÖTTE a közönséget. Az EEGN (elnézést, ha most megbántalak, de) szörnyen unalmas. Semmi nem történik, semmi nem kiemelkedő, semmi nincs ami megfogja az adott megtekintőt. Úgyhogy ne a HBt hozd fel példának, legalábbis ne azzal palástold a hibáidat, hogy "jaaaj hát a HB se volt nagyszám", meg hogy "Zoli sem csinálta jobban még is kiemelkedett"...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem bántasz meg mert ezt én is kifejtettem az uccsó válaszban! :-)

      Törlés
  2. De egy sorozat nem csak a külalakból, a grafikából, és a poénokból (ezt mért kell mindenhova odaírni? Csomó rajzfilm van ami nem a poénokról szól, pl. Bátor a gyáva kutya. Lehet, hogy akad benne humoros jelenet, mozzanat, de nem arról szól. Nem értem mért kell mindenkinek erőltetnie ezt a "paródia feelinget") áll. Ezer más tényező van még ami mellett nem lehet elhaladni, és ronthatja, javíthatja a sorozat minőségét.

    VálaszTörlés
  3. Na kezd egyre jobban alakulgatni a dolog. Tetszik, hogy végre a saját véleményeden keresztül bombázod kérdésekkel az adott egyént:) Csak így tovább!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, hogy így gondolod.;)

      Törlés
    2. Nekem bezzeg nincs még interjúm T.T ;))

      Törlés
    3. Lol már látom a következő bejegyzés címét:

      "Folytatás - A véget ért FM sorozat/Aaron - Doma interjú" XD

      Törlés
    4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    5. Ram-Kun: Az igen.xddd

      Doma: Lenne rá lehetőség de egy szívességet kérnék akkor.xdd

      Törlés
    6. Elmondasz mindent az Aaronról, hogy miért lett vége, mi a mondanivalója az eddigi utolsó bejegyzésednek amit sokan félre értenek egyszóval többé nem lesz "TABU" téma. .ddd

      Törlés
    7. Domcic èn a mùltkor ajànlottam h beajànlak saikonnak interjùra,akkor nem jott be neked a dolog,most meg te jossz elo? mi tortènt? xD

      Saikon: vègre most èreztem azt a kèrdèseidben,hogy rendesen megcèloztad a tèmàt,ès volt mondanivalò is nem csak ures kèrdèsek,hogy legyen mivel elutni az idot.Grat :)

      Andrè: a vèlemènyed teljes mèrtèkben helyt àllò,a szòjàtèkok engem is irritàlnak.

      Smiki: Te kijelented,hogy màsoknak igazuk van,de attòl mèg hozzàvàgod a magadèt ès magadban tiltakozol.Csak 1 irànyba haladj ès vagy magadnak vagy màsoknak felelj meg.De egyszerre mind2nek nem.

      Herp Derp and Smiki: Smiki az àllìtàsod tokèletes,aki olvassa herp mondatait az azt szuri le,hogy egy fasz aki sèrteget...Igen,herp egy fasz aki provokàl ès sèrtegetve mondja el a lènyeget,de a lènyeg az marad...csak èszre kell venni.(persze herp is hibàzik,az EC nem kaka pisi poènokbòl àll :P)

      Törlés
    8. Markov te tudod, h miért nem mentem múltkor bele xD

      Törlés
    9. Ezekkel a feltételekkel áll az interjú Doma?

      Törlés
    10. Fáj a fogatok a szaftós részletekre igaz?;) Nem állítom, hogy mindenre korrekt választ fogok adni, de többségére hajlandó vagyok:) Facen már bejelöltelek várom a továbbiakat.

      Törlés
    11. Markov a te sorozatod kakipisiszex poénokról szól:)

      Törlés
    12. Te mindig is bölcs voltál Markov! Köszönöm a tanácsokat.

      Törlés
    13. Markov? bölcs?:D xD ez vicces:D

      Törlés
    14. André nem vagy néha sok még magadnak is? .ddd

      Törlés
    15. baszki itt mèrt nem lehet làjkolni? :O na like saikon kommentjère :D

      Törlés
    16. Markovka.. ezt is elsütötték már előtted;)

      Törlés
    17. Lehet, hogy sok vagyok már mindenkinek, de akkor is ez a véleményem...:) Másrészt Markovnak én a részek után ki szoktam fejteni, hogy mi nem tetszik, sz'al ne gondold Saikon, hogy az a "szardenemindoklommegmiért" ember vagyok.

      Törlés
    18. Bòòò andrè felhùzta magàt :D... am annyit azèrt tisztàzzunk,hogy ha valami nem zavar andrèban az az,hogy beszòl az EC-nek...:D Szerintem saikon is ezekre a hètkoznapi beszòlàsokra gondolt,persz mindenki èrtse azt meg,hogy csak szivatjuk egymàst ès ez senki ròvàsàra nem megy. Ergò ha andrè beszòl nevetunk egyet,elkuldjuk a picsàba egymàst ès nyugodt szìvvel alszunk :D ennyi

      Törlés
    19. Mért húztam volna fel magamat?:O

      Törlés
  4. Francba. Akik csak két sort olvasnak tőlem, azoknak egoista fasz vagyok. :( Megpróbálok ezzel együtt élni. ;__;

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha valaki őszinte, az a mai világban már egoista fasz, Derpy. Ez már csak így működik. Együttérző pacsi.:D

      Törlés
    2. De ne értsd félre amit mondtam,Dani!

      Törlés
  5. Köszi Dani :3

    De amúgy most minden poént, meg iróniát mellőzve: hogyan kéne fogalmaznom és miért? Miért nekem kéne alkalmazkodni a Te elvárásaidhoz Smiki, és miért nem Neked az enyéimhez? Vagy miért nem tekintünk végre el a stilisztikai baromságoktól és értékeljük egymás mondatai mögött a valódi tartalmat? Én így teszek, nem értem másnak ez miért nehéz. Lehet nekem is nyersen fogalmazni, azt hiszem ez ellen én még egyszer sem szóltam fel. Szóval hajrá, lehet engem is támadni, érveket gyűjteni, hogy miért is nézzem meg a többi EEGN részt, meg lehet próbálni meggyőzni. Kíváncsian várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Herp Derp bolcsessèged elott meghajolok.Talizni akarok veled,remèlem leszel conon.

      Törlés
    2. Még régen voltam egyszer conon, az megtanított, hogy a közelébe se menjek többet. Pénzt meg végképp nem akarok kiadni érte.
      De ha van alternatíva, egy park, ahol le lehet ülni, el lehet feküdni a zöld fűben, úgy hogy közben nem mászkálnak melletted munkásbajszos, 110 kilós Sasukék, akkor tőlem oké. Hozzáteszem, hogy mondjuk az időponttól is függ.

      Törlés
    3. Mondtam már hogy nem kívánok erről vitát nyitni. Egyébként is. Ki mondta neked hogy alkalmazkodj hozzám.Erről egy szó se volt. Én csak azt mondtam hogy nekem ez egy kicsit sok de egyszer sem mondtam hogy változtass rajta. Ja és ha valakinek nem tetszik az ahogyan írsz a dolgokról azt nem kell egyből támadásnak venni.

      Törlés
    4. Ha mindenki támadásnak veszi Herp Derp legkisebb megnyilvánulását, akkor ő már nem veheti támadásnak a róla alkotott, felületes téveszméket?

      Mielőtt a "2 Herp Derp védő kommentem" alapján megkapnám a szubjektív jelzőt, kiemelem:
      Pont az objektivitás kedvéért szólalkoztam fel.

      Törlés
    5. Ha támadásnak vettem volna, akkor úgy is állok hozzá, hidd el. :) A hozzászólásom inkább szólt minden olvasónak, mint Neked, még akkor is ha Téged szólítottalak meg.

      Dani beléd meg szerelmes vagyok :3

      Törlés
  6. bocs h csak így ide írok...de valaki nem tudna egy olyan programot ajálani amivel speed paint videót tudnék készíteni...mert a frapsal próbálkoztam de bebizonyosodott h az csak játékokban jó....előre köszönöm :)

    VálaszTörlés