Oldalak

2012. március 7., szerda

Smiki billentyűiből.


Szóval Smikivel megbeszéltük, hogy ír egy bejegyzést az EEGN 3.részéről amit később én is kirakok ezen a blogon tehát ismét egy bejegyzés más billentyűiből, illetve ebben a bejegyzésben írt még a tervezett JH mangáról is:

"Üdvözlök mindenkit!

Nos Saikon a FanMade News blog főszerkesztője vett rá hogy megírjam ezt a bejegyzést. Először is egy kicsit szeretnék beszélni az EEGN 3.részéről. Sokan mondták hogy a grafika az első két részhez képest sokat javult. Ezekkel az észrevételekkel egyetértek. A következő pedig az hogy sokan felhozták hogy ez akkor egy paródia? Képzeljétek ezt én már ezerszer leírtam hogy az EEGN NEM PARÓDIA. Most inkább nem részletezném mert hosszú lenne. Nos André barátom rávilágított nagyon sok hasznos dologra amit előre is köszönök. Ezek olyan dolgok mint például hogy mik kötik le a néző figyelmét és a többi... Írnék pár szót a 4. részről. Mivel láttam hogy a kedves nézőközönséget jobban megmozgatják az ördögűzők ezért úgy döntöttem hogy csinálok egy részt ami teljesen ördögűző centrikus lesz és így kielégítem a kedves közönséget.(Ne röhögj nem úgy értettem!!!) Nos ennyi lett volna az EEGN-ről. Most jöjjön egy másik téma... -( Saikon: Személy szerint engem nem az ördög űzők érdekelnek. ;) )

A másik téma pedig a JH Manga! Sokan jó ötletnek találják,köztük Matten is és sokan rossz ötletnek. Nem tudom hogy ez miért van,pedig a JH egészen a FanMade világ történelmébe vezet minket vissza. Ki nem akarja ezt látni? Nos mivel Gáspi elég kevés infót mutatott a Mangából ezért mutatok kettő képet csak hogy a kedves publikum tudja hogy mivel áll szemben..."

Köszönöm a bejegyzést Smikinek.

13 megjegyzés:

  1. Engem èrdekelne egy dolog.Smiki a manga oldalon milyen programmal raktad azokat az effekteket? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak tippelek de lehet h gimpnek hívják xD

      Törlés
    2. lehetetlen...ha ismernèd a programot te is tudnàd

      Törlés
    3. Szerintem ezt valami "manga rajzoló" programmal készítette, általában az ilyen rajzprogikban vannak ehhez hasnló textúrák/hátterek/akármi. (kockás, csíkos, körös, stb. ) De lehet, hogy tévedek.

      Törlés
    4. Markov: Iróniát érteni itt is luxus?

      Törlés
    5. De Kis Bé úr irásban nem jön le az ironia egy ilyen jellegű mondatnál:)

      Törlés
  2. Az Anime Studio mangarajzoló változatával csinálta asszem, azaz a Manga Studioval

    VálaszTörlés
  3. Aki megkeres annak részletesebben elmondom mert hosszú!

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. hà baszki leakartam tolteni ès csak pròba verziò volt utàn a fizetni kellett tsk

      Törlés